Klacht indienen

De vakjes met (*) zijn verplicht

Klachten zijn pas ontvankelijk wanneer de klager bij het betrokken energiebedrijf reeds stappen heeft ondernomen om tot een oplossing te komen.

Noodzakelijke gegevens voor een ontvankelijke klacht zijn:

- uw naam en adresgegevens of van de persoon namens wie u een klacht indient

- de naam van het energiebedrijf waarmee u een geschil hebt

- een beschrijving van het geschil

- bewijzen dat u reeds getracht hebt om rechtstreeks met het energiebedrijf tot een oplossing te komen, zoals een kopie van de e-mails of brieven die u reeds naar het bedrijf hebt gestuurd of van de antwoorden die u van het bedrijf hebt ontvangen.

Opgelet: Indien uw klacht NIET ontvankelijk is, sturen wij ze toch door naar het betrokken elektriciteits- of aardgasbedrijf. U zal dan rechtstreeks en doorgaans binnen de 14 dagen een antwoord ontvangen van het energiebedrijf. Indien u geen of onvoldoende antwoord ontvangt, kan u de Ombudsdienst dan opnieuw contacteren via dit webformulier. Dank u voor uw begrip en samenwerking.
Klacht gaat over
Gegevens van de tussenpersoon
Houd de CTRL-toets ingedrukt om verschillende onderwerpen te selecteren
OPGELET: Bedankt om deze vraag waarheidsgetrouw te beantwoorden. Indien blijkt dat u niet afgesloten zal worden binnen de drie werkdagen, zal uw klacht niet als urgent dossier behandeld worden.

Eventuele bijlagen kunt U hier toevoegen (maximum 2 documenten) of toesturen via klacht@ombudsmanenergie.be

Files must be less than 5 MB.
Allowed file types: jpg jpeg pdf doc docx xls xlsx zip.
Files must be less than 5 MB.
Allowed file types: jpg pdf doc docx xls xlsx zip.

Door het indienen van de klacht ga ik akkoord met de privacy policy.